Söhbət otağı
Söhbət otağı
Söhbət otağı
loading...
Bu qidalar D vitamini ilə zəngindir – HƏR GÜN YEYİN
Bu qidalar D vitamini ilə zəngindir – HƏR GÜN YEYİN
loading...
Günəşli bir ərazidəsinizsə və yetərincə günəşə çıxa bilmirsinizsə, D vitamini çatışmazlığı yaşamağınız olduqca yüksəkdir. Aparılan araşdırmalara görə, qadınlarda yumurta sağlamlığına da mənfi təsir edən bu vitamin sonsuzluğa yol aça bilir. Ürək və damar xəstəliklərinin qarşısını alan D vitamini çatışmadıqda reproduktiv sağlamlığa mənfi təsir edir. Xüsusilə yaşı 35-i keçən şəxslərdə D vitamini çatışmazlığına daha çox rastlanır. Üstəlik D vitamini qanımızda kalsium səviyyəsini bəlli edən və bağırsaqdan kalsium əmilməsinə yardım edən bir vitamindir. Bəs D vitamini çatışmazlığının qarşısını almaq üçün nə etməliyik? Lunar.az tərkibində D vitamini çox olan qidaları təqdim edir.


Balıq

Həm sağlam, həm ləzzətli qida olan balığı həftədə ən az 3 dəfə yesəniz, D vitamini ehtiyacınızı böyük səviyyədə almış olursunuz.

Kartof

Püre halında olan kartofa bir az yağlı süd əlavə etsəniz, gündəlik D vitamini ehtiyacını ödəmiş olacaqsınız.

Göbələk

Göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 7 faizini qarşılayır

Süd və süd məhsulları


Pendirlər və tam yağlı süd kalsium baxımından zəngindir

Yumurta

B12 və protein baxımından çox zəngin olan yumurta gündəlik D vitamini ehtiyacının 4 faizini qarşılayır.


loading...
loading...
(səs: 0)
Şərhlər: 0
Baxılıb: 286
PAYLAŞ
loading...
loading...





  • Foto.Lunar.az
    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Qonağ, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
    Reklam
    Xəbər lenti HAMISI

    Musiqi HAMISI

    HAMISI Ən çox oxunanlar

    Reklam
    loading...
    Səsvermə
     

    Ən çox hansı mövzuya aid xeber xoşlayırsız


     
     

    Рейтинг@Mail.ru

    Məlumatlardan istifadə zamanı www.Lunar.az-a istinad edilməsi vacibdir. Sayt bütün brauzerlər ilə tam dəstəklənir.
    Copyright © 2016-2017. Bütün hüquqlar qorunur!